HelpDesk felsőfokon
Egy HelpDesk rendszer akkor jó, ha nem kell használnunk, mert akkor minden rendben van a rendszereinkkel, és minden tökéletesen működik. De ha mégis használnunk kell, akkor segítse a munkánkat, ne kelljen több időt töltenünk a dokumentálással, mint amennyibe a hiba elhárítása kerül. Az Easy HD rendszert úgy alakítottuk ki, hogy egyszerűen lehessen vele dolgozni, illetve könnyedén testre lehessen szabni, vagy más - például - HR rendszerekkel összeszinkronizálni.
Megbízónknál, ahol használják ezt a rendszert, egy 5 fős informatikai rendszergazda csoport munkáját segíti. A hiba bejelentése két módon történik. Van egy telefonos ügyfélszolgálat, illetve van egy felület a munkaállomásokon, ahol elektronikus úton történik a hiba bejelentése, felhasználóhoz kötve. Az összes bejövő kérés a csoportvezetőhöz érkezik, aki kiosztja a feladatokat az illetékes rendszergazdának. A bejelentő folyamatosan látja a bejelentett hibájának állapotát.
A programból havonta küldik a jelentéseket a felső vezetés felé.
Érdekli a közös munka lehetősége? Kérjen ajánlatot!